Σας παραθέτουμε παρακάτω το άρθρο της Μάρθας Τσαντούρη, Chief Payroll & Outsourcing Officer, Randstad Hellas, όπως αυτό δημοσιεύτηκε στο τεύχος Οκτωβρίου 2022 του HR Professional.
Υποστηρίζουμε τη βιώσιμη λειτουργία και ανάπτυξη των οργανισμών με τη human forward προσέγγιση της Randstad.
Οι εργασιακές συνθήκες που διαμορφώνονται στην post-covid καθημερινότητα αλλά και οι συνεχείς αλλαγές στο νομοθετικό πλαίσιο έχουν, αναμφίβολα, αναγάγει τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού σε μια πολυσύνθετη και κοστοβόρα διαδικασία για τις επιχειρήσεις. Αναλυτικότερα, η συμμόρφωση με τις νέες διατάξεις και η επερχόμενη εφαρμογή της ψηφιακής κάρτας απαιτούν τον άμεσο εκσυγχρονισμό λειτουργικών συστημάτων διαχείρισης και τη διάθεση επιπλέον ανθρώπινων πόρων, προκειμένου να επιτευχθεί η άρτια ολοκλήρωση των προβλεπόμενων ενεργειών και να αποφευχθούν δαπανηρές κυρώσεις και πρόστιμα.
Επιπρόσθετα, η εδραίωση της τηλεργασίας και του υβριδικού μοντέλου απασχόλησης επιβάλλουν την υιοθέτηση καινοτόμων ψηφιακών εφαρμογών, μέσω των οποίων θα διασφαλίζεται η άμεση πρόσβαση και η ομαλή εκτέλεση των απομακρυσμένων αιτημάτων του προσωπικού, επιτυγχάνοντας τη μεγιστοποίηση του employee experience, η οποία αποτελεί σημαντική προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις και διασφαλίζει τη δέσμευση των ταλέντων τους.
Ωστόσο, η ψηφιακή διαχείριση - με τις κυβερνοεπιθέσεις να καραδοκούν - συνεπάγεται την ανάπτυξη μεθόδων, οι οποίες θα διασφαλίσουν την προστασία της ανταλλαγής των ευαίσθητων δεδομένων, σύμφωνα με τα πρωτόκολλα GDPR & IS αλλά και την αδιάλειπτη παροχή των συγκεκριμένων υπηρεσιών.
Συνακόλουθα, έχοντας ως μόνη σταθερά τη συνεχή αλλαγή, οι ομάδες διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού καλούνται να είναι σε διαρκή εγρήγορση, για να ερμηνεύουν άμεσα τα νέα δεδομένα, καθώς και σε αυξημένη ευελιξία με σκοπό να υποστηρίξουν ή και να επιταχύνουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό των διαδικασιών. Σε ένα τέτοιο πλαίσιο για τη διατήρηση των ταλέντων τους και την αποτελεσματική τους ενίσχυση στην αναμέτρησή τους με το φαινόμενο της “χιονοστιβάδας”, οι επιχειρήσεις πρέπει να επενδύουν συνεχώς σε προγράμματα ανάπτυξης και ενίσχυσης των δεξιοτήτων των ανθρώπων τους.
Αν στην εξίσωση συνυπολογίσουμε την ενεργειακή κρίση και τη φημολογούμενη παγκόσμια οικονομική ύφεση, οι οποίες περιορίζουν τον διαθέσιμο προϋπολογισμό των επιχειρήσεων και κατευθύνουν σε ανασυγκρότηση του μακροπρόθεσμου πλάνου τους, αντιλαμβανόμαστε ότι το payroll outsourcing αποτελεί την ιδανική λύση για την οχύρωσή τους στις προαναφερθείσες προκλήσεις σε βιώσιμα επίπεδα κόστους.
η human forward προσέγγισή μας.
Με περισσότερα από 22 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, στον χώρο του payroll outsource, το υφιστάμενο πορτφόλιο της Randstad απαριθμεί 150 ενεργούς πελάτες, σε διάφορους κλάδους. Αξιολογώντας τις μοναδικές ανάγκες των πελατών μας, η εξειδικευμένη ομάδα των συμβούλων μας παρέχει ένα εύρος εξατομικευμένων υπηρεσιών, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης και μακροχρόνιες συνεργασίες.
Με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των συνεργατών και στο πλαίσιο της ευρύτερης ομιλικής Τech & Touch στρατηγικής μας, επενδύουμε συνεχώς στο ανθρώπινο δυναμικό και στον ψηφιακό μετασχηματισμό των διαδικασιών, εξασφαλίζοντας μία ολοκληρωμένη διαχείριση με ταχύτητα, αξιοπιστία, εχεμύθεια και ακρίβεια. Αυτός ο συνδυασμός τεχνολογίας και ανθρώπινης επαφής
είναι που κάνει την προσφορά μας μοναδική.
Ανάμεσα στις διαθέσιμες ψηφιακές λύσεις, συμπεριλαμβάνονται εφαρμογές self-service για τη διαχείριση των αιτημάτων του προσωπικού, την πρόσβασή τους σε ενημερώσεις και την ηλεκτρονική καταγραφή της απασχόλησής τους, διαδικασίες e-on & offboarding για την άμεση ολοκλήρωση προσλήψεων και αποχωρήσεων, ενώ συχνά διενεργούνται online chat events για την επίλυση επιπρόσθετων ερωτημάτων του προσωπικού. Για τη διασφάλιση της αποτελεσματικότητας και τη βελτιστοποίηση των παρεχόμενων
υπηρεσιών μας, διεξάγουμε σε τριμηνιαία βάση έρευνα ικανοποίησης των εργαζόμενων και των συνεργατών μας.