εταιρικές αρχές της Randstad.

Σύμφωνα με τις βασικές μας αξίες.

Σε περίπτωση παραβίασης αυτών των Επιχειρηματικών Αρχών, οι εργαζόμενοι πρέπει πρώτα να αναφέρουν τις ανησυχίες τους μέσω των συνηθισμένων (τοπικών) καναλιών αναφοράς, είτε μέσω της διοίκησης είτε μέσω άλλων τοπικών επαφών, όπως μέσω προσώπων εμπιστοσύνης, τμήματος καταγγελιών  κ.λπ. Η αναφορά στη διοίκηση είναι συνήθως η ταχύτερη και προτιμώμενη οδός και ο καλύτερος τρόπος να διασφαλιστεί ένα σωστό και ανοιχτό εργασιακό περιβάλλον σε όλο τον Όμιλο Randstad.

Εάν τα τοπικά κανάλια αναφοράς θεωρούνται ακατάλληλα ή αναποτελεσματικά, πρέπει να χρησιμοποιηθεί η Διαδικασία Αναφοράς Ανάρμοστης Συμπεριφοράς της Randstad (γνωστή και ως Διαδικασία Καταγγελίας), αλλά αυτή πρέπει να θεωρείται η τελευταία λύση. Όλα  τα περιστατικά που αναφέρονται σύμφωνα με αυτή τη διαδικασία, θα αντιμετωπίζονται με αυστηρή εμπιστευτικότητα και με την πλήρη διαβεβαίωση ότι δεν θα υπάρξουν αντίποινα κατά οποιουδήποτε εργαζομένου υποβάλλει - καλή τη πίστει - αναφορά. Οι αναφορές θα διερευνώνται άμεσα και θα λαμβάνονται διορθωτικά μέτρα, όπου απαιτείται, για την επίλυση των ζητημάτων. Αν και οι αναφορές στο πλαίσιο της Διαδικασίας Αναφοράς Ανάρμοστης Συμπεριφοράς μπορούν να υποβάλλονται ανώνυμα, η αποκάλυψη της ταυτότητας του καταγγέλλοντος διευκολύνει σημαντικά την έρευνα της αναφοράς.