εταιρικές αρχές της Randstad.
Σύμφωνα με τις βασικές μας αξίες.
-
γνώση
Είμαστε ειδικοί. Γνωρίζουμε τους πελάτες μας, τους υποψηφίους μας, τους προμηθευτές μας και τον κλάδο που δραστηριοποιούμαστε. Στη δουλειά μας, πολλές φορές οι λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά.
- Γνωρίζουμε και συμμορφωνόμαστε με τις διεθνείς αρχές για τα ανθρώπινα δικαιώματα, τις εσωτερικές πολιτικές και διαδικασίες της Randstad, καθώς και τους νόμους που αφορούν τον κλαδο και τη λειτουργία μας.
- Γνωρίζουμε και συμμορφωνόμαστε με την περί ανταγωνισμού και αντιμονοπωλιακή νομοθεσία.
- Γνωρίζουμε και συμμορφωνόμαστε με τους νόμους για την εκμετάλλευση των εμπιστευτικών πληροφοριών και την κατάχρηση της αγοράς, που αφορά τις μετοχές ή τους τίτλους της Randstad.
- Διασφαλίζουμε ότι τα αρχεία μας (συμπεριλαμβανομένων εκείνων που περιέχουν προσωπικά δεδομένα) δημιουργούνται, χρησιμοποιούνται, αποθηκεύονται και καταστρέφονται σύμφωνα με τη νομοθεσία.
-
εξυπηρέτηση
Παρέχουμε άριστες υπηρεσίες ξεπερνώντας τις βασικές απαιτήσεις της αγοράς
- Η επιχειρηματική μας δραστηριότητα λειτουργεί με δίκαιο και ηθικό τρόπο, αποφεύγοντας οποιαδήποτε κατάσταση που θα μπορούσε να δημιουργήσει σύγκρουση συμφερόντων ή την εντύπωση μιας τέτοιας σύγκρουσης μεταξύ των συμφερόντων της Randstad και των προσωπικών μας συμφερόντων.
- Δεν προσφέρουμε, καταβάλλουμε ή αποδεχόμαστε δωροδοκήματα ή οτιδήποτε αξίας που θα μπορούσε να προκαλέσει αδικαιολόγητη επιρροή ή την εντύπωση ανάρμοστης συμπεριφοράς.
- Δεν προσφέρουμε ή αποδεχόμαστε δώρα, φιλοξενία ή οτιδήποτε αξίας που θα μπορούσε να προκαλέσει αδικαιολόγητη επιρροή ή την εντύπωση ανάρμοστης συμπεριφοράς.
-
εμπιστοσύνη
Σεβόμαστε τους άλλους. Εκτιμούμε τις σχέσεις μας και φερόμαστε στους ανθρώπους με σεβασμό.
- Φερόμαστε δίκαια στους άλλους, ενεργούμε με προσοχή και σεβασμό και προστατεύουμε τα ανθρώπινα δικαιώματα. Δεν ανεχόμαστε τον εκφοβισμό ή την παρενόχληση σε οποιαδήποτε μορφή.
- Σεβόμαστε το δικαίωμα της ιδιωτικότητας, διασφαλίζουμε ότι οι εμπιστευτικές πληροφορίες παραμένουν εμπιστευτικές και δεν κάνουμε κατάχρηση εμπιστευτικών πληροφοριών τρίτων.
- Δεν κάνουμε προσωπική χρήση της ιδιοκτησίας της Randstad, συμπεριλαμβανομένων υλικού, λογισμικού, συστημάτων και βάσεων δεδομένων.
-
ταυτόχρονη εξυπηρέτηση όλων των συμφερόντων
Βλέπουμε τη συνολική εικόνα και λαμβάνουμε σοβαρά την κοινωνική μας ευθύνη. Η δραστηριότητά μας πρέπει πάντα να ωφελεί την κοινωνία συνολικά.
- Αξιολογούμε τη διαφορετικότητα και την ισότητα. Δεσμευόμαστε για ίσες ευκαιρίες και δεν κάνουμε διακρίσεις λόγω ηλικίας, χρώματος, αναπηρίας, ταυτότητας φύλου, οικογενειακής κατάστασης, εθνικότητας, φυλής, θρησκείας, πολιτισμικού υπόβαθρου, σεξουαλικού προσανατολισμού ή άλλων χαρακτηριστικών.
- Δεν συνεργαζόμαστε με κανέναν που συνδέεται με την τρομοκρατία ή άλλες εγκληματικές δραστηριότητες.
- Δε συνεισφέρουμε σε υποψήφιους δημόσιου ή ιδιωτικού αξιώματος, σε πολιτικά κόμματα ή σε πολιτικά συμφέροντα.
-
επιδίωξη της τελειότητας
Πάντα αναζητούμε τη βελτίωση και την καινοτομία. Στόχος μας είναι να ικανοποιούμε τους πελάτες και τους υποψηφίους μας με ό,τι κάνουμε, ακόμη και στην παραμικρή λεπτομέρεια. Αυτό μας δίνει το πλεονέκτημα.
- Θεωρούμε την υγεία και την ασφάλεια στον χώρο εργασίας ως ύψιστη προτεραιότητα. Αυτό περιλαμβάνει τόσο τους υπαλλήλους μας όσο και τους υποψήφιους εργαζομένους μας.
- Διατηρούμε και παρέχουμε πλήρεις, ακριβεις και κατανοητες συμβάσεις, αρχεία και οικονομικές πληροφορίες.
- Λαμβάνουμε υπόψη και προσπαθούμε να ελαχιστοποιήσουμε τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της δραστηριότητάς μας.
Σε περίπτωση παραβίασης αυτών των Επιχειρηματικών Αρχών, οι εργαζόμενοι πρέπει πρώτα να αναφέρουν τις ανησυχίες τους μέσω των συνηθισμένων (τοπικών) καναλιών αναφοράς, είτε μέσω της διοίκησης είτε μέσω άλλων τοπικών επαφών, όπως μέσω προσώπων εμπιστοσύνης, τμήματος καταγγελιών κ.λπ. Η αναφορά στη διοίκηση είναι συνήθως η ταχύτερη και προτιμώμενη οδός και ο καλύτερος τρόπος να διασφαλιστεί ένα σωστό και ανοιχτό εργασιακό περιβάλλον σε όλο τον Όμιλο Randstad.
Εάν τα τοπικά κανάλια αναφοράς θεωρούνται ακατάλληλα ή αναποτελεσματικά, πρέπει να χρησιμοποιηθεί η Διαδικασία Αναφοράς Ανάρμοστης Συμπεριφοράς της Randstad (γνωστή και ως Διαδικασία Καταγγελίας), αλλά αυτή πρέπει να θεωρείται η τελευταία λύση. Όλα τα περιστατικά που αναφέρονται σύμφωνα με αυτή τη διαδικασία, θα αντιμετωπίζονται με αυστηρή εμπιστευτικότητα και με την πλήρη διαβεβαίωση ότι δεν θα υπάρξουν αντίποινα κατά οποιουδήποτε εργαζομένου υποβάλλει - καλή τη πίστει - αναφορά. Οι αναφορές θα διερευνώνται άμεσα και θα λαμβάνονται διορθωτικά μέτρα, όπου απαιτείται, για την επίλυση των ζητημάτων. Αν και οι αναφορές στο πλαίσιο της Διαδικασίας Αναφοράς Ανάρμοστης Συμπεριφοράς μπορούν να υποβάλλονται ανώνυμα, η αποκάλυψη της ταυτότητας του καταγγέλλοντος διευκολύνει σημαντικά την έρευνα της αναφοράς.