μάθε περισσότερα για τις θέσεις εργασίας στον κλάδο της εξυπηρέτησης πελατών.
Τα προφίλ των θέσεων εργασίας μας έχουν δημιουργηθεί για να σε εξοικειώσουν με τις αρμοδιότητες και τις καθημερινές δραστηριότητες μιας σειράς βασικών ρόλων, ώστε να μπορείς να πάρεις τη σωστή απόφαση πριν υποβάλεις αίτηση για μια θέση. Εξερεύνησε τα προσόντα, τις αρμοδιότητες, τις παροχές και πολλά άλλα σε κάθε θέση εργασίας.
-
ανακάλυψε ευκαιρίες σε διαφορετικές θέσεις που χειριζόμαστε, όπως ενδεικτικά:
- Υπάλληλος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
- Διευθυντής τηλεφωνικού κέντρου
- Υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών
- Υπάλληλος τηλεφωνικών πωλήσεων
- Σύμβουλος εισερχόμενων/ εξερχόμενων κλήσεων
- Inbound/outbound team leader
δες όλα τα άρθρα για τις συμβουλές καριέρας.
όλα τα άρθρα-
10 Δεκεμβρίου 2024
αξιολόγηση της απόδοσης εργαζομένων: 7 συμβουλές για να προετοιμαστείς καλύτερα.
-
10 Δεκεμβρίου 2024
τι να ρωτήσεις τον υπεύθυνο πρόσληψης: 8 ερωτήσεις με τις οποίες θα ξεχωρίσεις.
-
06 Νοεμβρίου 2024
πώς τα social media μπορούν να ενισχύσουν την αναζήτηση εργασίας σου;
-
04 Νοεμβρίου 2024
8 σημαντικά soft skills που αναζητούν οι εργοδότες.
-
02 Οκτωβρίου 2024
7 τρόποι να ενισχύσεις την αυτοπεποίθησή σου στον χώρο εργασίας.
-
01 Οκτωβρίου 2024
ποια βήματα να ακολουθήσεις όταν η διαδικασία αναζήτησης εργασίας παραμένει στάσιμη;