Οι πωλήσεις και το marketing είναι δύο κλάδοι που σημειώνουν διαρκή άνοδο και, για εργασία σε αυτούς τους τομείς, χρειάζονται συγκεκριμένες δεξιότητες και, φυσικά, διάθεση από την πλευρά του εργαζομένου για να εξελίξει την εργασία και την καριέρα του.
Οι δύο αυτοί κλάδοι απαιτούν συνεχή προσήλωση από τους εργαζομένους τους, είτε αυτοί είναι μέλη μίας ομάδας, είτε managers. Οι πωλήσεις και το marketing, επειδή ακριβώς σχετίζονται με την προβολή της εταιρείας και τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προωθεί, έχουν αυστηρή πελατοκεντρική προσέγγιση. Συνεπώς, η εργασία σε αυτούς τους κλάδους απαιτεί ορισμένα χαρακτηριστικά, απαραίτητα για εξέλιξη στον κλάδο και για την ανάδειξή σας σε ξεχωριστό επαγγελματία.
- Αναθέστε ισότιμα τις αρμοδιότητες
Σε περίπτωση που διοικείτε κάποια ομάδα, πρέπει να μπορείτε να αναγνωρίζετε τα δυνατά σημεία του κάθε εργαζομένου και να τους αναθέτετε τις αντίστοιχες αρμοδιότητες. Ένας εργαζόμενος μπορεί να είναι ειδικός στο content marketing, κάποιος άλλος να έχει καλύτερες επικοινωνιακές δεξιότητες. Εστιάστε στα εργασιακά πλεονεκτήματα του καθενός και δημιουργήστε μία ισχυρή ομάδα.
- Κινητοποιηθείτε
Το κίνητρο είναι πολύ σημαντικό σε μια εργασία, ιδιαίτερα εάν πρόκειται για τον κλάδο των πωλήσεων ή του marketing. Όταν ένας εργαζόμενος γνωρίζει τον στόχο του και ξέρει τι πρέπει να κάνει ώστε να τον επιτύχει, γίνεται ένα πολύτιμο asset για την εταιρεία. Σε περίπτωση που είστε εσείς ο manager, δώστε κίνητρα στην ομάδα σας ώστε να εργαστούν για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
- Προβάλλετε τη σημασία των επικοινωνιακών δεξιοτήτων
Για τους εργαζομένους στις πωλήσεις ή στο marketing, οι άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες είναι, ίσως, το βασικότερο προσόν για επιτυχημένη εργασία. Οι πωλήσεις και το marketing στοχεύουν στην επαγγελματική εικόνα της εταιρείας, στην προσέλκυση πελατών και στην αποτελεσματική προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της εταιρείας. Είτε, λοιπόν, είστε μέλος της ομάδας, ή εκείνος που τη διευθύνει είναι βασικό να αναπτύσσετε διαρκώς τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες.
- Αποκτήστε σφαιρική γνώση για την αγορά εργασίας
Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για εργασία στις πωλήσεις ή στο τμήμα marketing είναι η σφαιρική και ολοκληρωμένη γνώση που πρέπει να έχετε για την αγορά εργασίας. Ένας επαγγελματίας του κλάδου πρέπει να γνωρίζει τις τελευταίες εξελίξεις και να συμβαδίζει με αυτές, όπως και τη θέση των ανταγωνιστών, ώστε να είναι σε θέση να καλύψει πρώτος τις ανάγκες των πελατών.
- Η ευελιξία σήμερα είναι πρωταρχικής σημασίας
Με την άνοδο της τεχνολογίας, οι εργαζόμενοι των πωλήσεων ή του marketing πρέπει να είναι προσαρμοστικοί και δεκτικοί στις νέες τεχνολογίες και στον τρόπο που θα τις εφαρμόσουν στην καθημερινή εργασία τους. Ιδιαίτερα στον κλάδο του marketing, το digital marketing απαιτεί πλήρη ταύτιση με τα νέα δεδομένα. Τα social media παίζουν, πλέον, πολύ βασικό ρόλο κι έτσι οι εργαζόμενοι πρέπει να προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους ανάλογα.
Ξεκινήστε τώρα την αναζήτηση εργασίας και βρείτε τις κατάλληλες αγγελίες εργασίας στις πωλήσεις και στο marketing.
Καλή επιτυχία!