ποια είναι η εργασία ενός εργαζόμενου στη γραμματειακή υποστήριξη;
Ως εργαζόμενος/η στη γραμματειακή υποστήριξη, χρησιμοποιείς τις οργανωτικές σου δεξιότητες για να διασφαλίσεις την ομαλή λειτουργία του γραφείου και της επιχείρησης συνολικά. Η κατανόηση της επιχειρηματικής κουλτούρας και των στόχων της εταιρείας είναι καθοριστική για να διαχειρίζεσαι τις καθημερινές προκλήσεις και να υποστηρίζεις τους managers με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ο ρόλος σου περιλαμβάνει την ανάληψη διαφόρων αρμοδιοτήτων, επιτρέποντας στα στελέχη να εστιάσουν στα πιο στρατηγικά τους καθήκοντα.
Παλαιότερα, η γραμματειακή υποστήριξη επικεντρωνόταν σε καθήκοντα όπως η δακτυλογράφηση και η αρχειοθέτηση. Σήμερα, όμως, με την ανάπτυξη της τεχνολογίας και την αυτοματοποίηση πολλών διαδικασιών, ο ρόλος έχει εξελιχθεί σημαντικά. Πλέον, εκτελείς αρμοδιότητες όπως η διαχείριση project, η προετοιμασία προϋπολογισμών και η σύνταξη αναφορών για τους managers. Η καλή γνώση υπολογιστών και εργαλείων τεχνολογίας σε βοηθά να εργάζεσαι με μεγαλύτερη ευελιξία και να αυξάνεις την αποδοτικότητα της ομάδας.
Στην πλειονότητα των περιπτώσεων, ο ρόλος αυτός περιλαμβάνει και την εύρυθμη λειτουργία του γραφείου ή της εταιρείας. Είναι πολύ πιθανό ο/η κάτοχος της θέσης να ταυτίζεται με τη συνολική λειτουργία του γραφείου, καθώς αναλαμβάνει να οργανώσει και να διευκολύνει τις καθημερινές διαδικασίες που κρατούν την επιχείρηση σε τάξη.
Επιπλέον, ως μέρος των αρμοδιοτήτων σου, αναλαμβάνεις και καθήκοντα υποδοχής, όπως το καλωσόρισμα και η εξυπηρέτηση των επισκεπτών, ο συντονισμός ραντεβού και η διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων. Ο ρόλος σου είναι ουσιαστικός, καθώς συμβάλλεις στη θετική εμπειρία των επισκεπτών και στην ομαλή ροή της επικοινωνίας εντός της εταιρείας.
Αν διαθέτεις οργανωτικές δεξιότητες, άνεση με την τεχνολογία και ικανότητα multitasking, ο ρόλος στη γραμματειακή υποστήριξη μπορεί να είναι ιδανικός για εσένα. Συνέχισε να διαβάζεις για να μάθεις ποιες δεξιότητες και προσόντα θα σε βοηθήσουν να επιτύχεις σε αυτόν τον δυναμικό ρόλο.
θέσεις γραμματειακή υποστήριξηο μέσος μισθός ενός εργαζόμενου στη γραμματειακή υποστήριξη
Ο μέσος μισθός ενός/μιας εργαζόμενου/ης στη γραμματειακή υποστήριξη στην Ελλάδα είναι περίπου 21.500€ ετησίως. Το πακέτο αποδοχών σου διαφέρει ανάλογα με την εμπειρία σου και την πολυπλοκότητα των καθηκόντων σου. Ο χαμηλότερος μισθός ενός/μιας εργαζόμενου/ης στη γραμματειακή υποστήριξη στην Ελλάδα είναι περίπου 15.500€ ετησίως. Καθώς αναπτύσσεις τις δεξιότητές σου και αποκτάς περισσότερη εμπειρία, μπορείς να μεταπηδήσεις σε senior θέσεις, με τη δυνατότητα να κερδίζεις πάνω από 25.500€ ετησίως.
ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τον μισθό ενός εργαζόμενου στη γραμματειακή υποστήριξη;
Οι περισσότεροι εργοδότες επικεντρώνονται στις δεξιότητες και τις ικανότητές σου και όχι στα ακαδημαϊκά σου προσόντα. Επομένως, η πολυετής εμπειρία στη γραμματειακή υποστήριξη είναι ένας παράγοντας που βελτιώνει τις μισθολογικές απολαβές λόγω των πρόσθετων δεξιοτήτων που διαθέτεις. Το υψηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης για έναν/μια εργαζόμενο/η στη γραμματειακή υποστήριξη είναι το πτυχίο πανεπιστημίου. Ως εκ τούτου οι απολαβές σου αυξάνονται όσο βελτιώνεις τα προσόντα σου.
Ο κλάδος στον οποίο εργάζεσαι επηρεάζει επίσης τις αποδοχές σου, καθώς η πολυπλοκότητα των εργασιών που αναλαμβάνεις είναι ένας παράγοντας αύξησης του μισθού σου. Για παράδειγμα, η εργασία ως γραμματειακή υποστήριξη στον νομικό τομέα ορίζει πως είναι αναγκαίο να έχεις γνώση νομικών ζητημάτων, ενώ η εργασία στον χώρο της υγείας καθιστά απαραίτητο να έχεις υπόβαθρο στη διαχείριση ιατρικών αρχείων. Όσο πιο σύνθετα είναι τα καθήκοντά σου τόσο πιο αυξημένες είναι οι πιθανότητες να λαμβάνεις υψηλότερο μισθό.
κατηγορίες γραμματειακής υποστήριξης
Οι ειδικότητες όσων εργάζονται στη γραμματειακή υποστήριξη και είναι υπάλληλοι γραφείου διαφέρουν ανάλογα με τον κλάδο στον οποίο απασχολούνται και στην περιοχή εξειδίκευσής τους. Ορισμένες από τις κατηγορίες γραμματειακής υποστήριξης περιλαμβάνουν:
-
γραμματειακή υποστήριξη στον τομέα υγείας
Ως γραμματειακή υποστήριξη στον τομέα υγείας αναλαμβάνεις να διεκπεραιώσεις διοικητικές εργασίες του γραφείου στους χώρους υγειονομικής περίθαλψης. Η εργασία σου περιλαμβάνει τη διατήρηση και αρχειοθέτηση φακέλων των ασθενών, την καθοδήγηση ασθενών και ρύθμιση των ραντεβού τους, την ηλεκτρονική συνταγογράφηση και τον ανεφοδιασμό του γραφείου με αναλώσιμα. Παρέχεις επίσης, τα ιατρικά αρχεία ασθενών σε γιατρούς και συνεργάζεσαι με άλλους υπαλλήλους γραφείου.
-
γραμματειακή υποστήριξη στον νομικό κλάδο
Ως γραμματειακή υποστήριξη στον νομικό κλάδο μπορείς να εργαστείς σε δικηγορικά γραφεία και εταιρείες αναλαμβάνοντας τη διοικητική/γραμματειακή υποστήριξή τους. Οι αρμοδιότητές σου περιλαμβάνουν εργασίες καταχώρισης δεδομένων και αρχειοθέτηση εγγράφων. Βοηθάς τους δικηγόρους να ανακτήσουν φακέλους υποθέσεων και να διατηρούν αρχεία πελατών. Για να επιτύχεις σε αυτό το ρόλο, είναι απαραίτητο να είσαι εξοικειωμένος/η με τη νομική ορολογία και να συνεργάζεσαι αποτελεσματικά με τους συναδέλφους σου, ώστε να ολοκληρώνεις έγκαιρα τις εργασίες του γραφείου.
εργαζόμενος στη γραμματειακή υποστήριξη
Το να εργάζεσαι στη γραμματειακή υποστήριξη περιλαμβάνει τη διαχείριση παράλληλων καθηκόντων. Έχεις μία ρουτίνα εργασιών, οι οποίες είναι απαραίτητο να ολοκληρωθούν, υπάρχουν όμως και καθήκοντα τα οποία αλλάζουν ανάλογα με τις ανάγκες του γραφείου. Παρακάτω θα αναφέρουμε τα καθήκοντα όσων εργάζονται στη γραμματειακή υποστήριξη, το εργασιακό περιβάλλον και τα ωράρια εργασίας.
-
ποια είναι τα καθήκοντα ενός εργαζόμενου στη γραμματειακή υποστήριξη;
Παρόλο που τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητές σου διαφέρουν ανάλογα με την εταιρεία που εργάζεσαι, κάποια γενικά καθήκοντα των εργαζόμενων στην γραμματειακή υποστήριξη περιλαμβάνουν:
- Επίβλεψη άλλου διοικητικού προσωπικού: ως εργαζόμενος/η στη γραμματειακή υποστήριξη, συνεργάζεσαι στενά με τον manager και ο πρωταρχικός σου ρόλος είναι να διασφαλίσεις ότι οι εργασίες καταχώρησης δεδομένων εκτελούνται αποτελεσματικά. Αναλαμβάνεις το χρονοδιάγραμμα εργασιών και την ανάθεση καθηκόντων στους συναδέλφους σου. Παρέχεις σαφείς οδηγίες για την ολοκλήρωση κάθε εργασίας για να αποφύγεις λάθη και να διασφαλίσεις την ομαλή διευθέτηση των εργασιών της εταιρείας.
- Συντονισμός meetings και events: τα καθήκοντά σου περιλαμβάνουν την οργάνωση και το συντονισμό εταιρικών meetings, όπως επίσης και τη διοργάνωση και το συντονισμό events και εκδηλώσεων, όπως συνέδρια ή workshops. Επομένως, στις αρμοδιότητές σου είναι να αναλαμβάνεις τις ταξιδιωτικές κρατήσεις για τους εργαζόμενους, για στελέχη ή managers και συνολικά όσους παρευρεθούν στα events. Τέλος, στις αρμοδιότητές σου είναι επίσης το κλείσιμο ραντεβού και κρατήσεων.
- Προετοιμασία project reports: ως εργαζόμενος/η στη γραμματειακή υποστήριξη, στις αρμοδιότητές σου είναι ο σχεδιασμός και η επίβλεψη projects. Ο ρόλος σου είναι να παρακολουθείς την πορεία των projects και να καταγράφεις επίσης την απόδοσή τους. Τέλος, αναλαμβάνεις την προετοιμασία reports τα οποία παραδίδεις ή/και παρουσιάζεις στους managers.
- Εκτέλεση γραμματειακών καθηκόντων: στις αρμοδιότητές σου περιλαμβάνεται η εκτέλεση ορισμένων γραμματειακών και διοικητικών εργασιών όπως είναι η ηλεκτρονική και έντυπη αρχειοθέτηση, η συγγραφή και επιμέλεια κειμένων και άλλων επαγγελματικών εγγράφων. Ακόμη, διαχειρίζεσαι όλες τις μορφές αλληλογραφίας κι επικοινωνίας που αφορούν στο γραφείο. Αυτό σημαίνει ότι αναλαμβάνεις τη διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου, λαμβάνεις δέματα και απαντάς σε email. Τέλος, η καταχώρηση δεδομένων που σχετίζονται με τον κλάδο στον οποίο εργάζεσαι, είναι μία ακόμη από τις αρμοδιότητές σου. Για παράδειγμα, αναλαμβάνεις τη συλλογή και καταχώρηση δεδομένων από έρευνες.
- Διεξαγωγή έρευνας: ως εργαζόμενος/η στη γραμματειακή υποστήριξη, διεξάγεις έρευνες που σχετίζονται με τον τομέα σου. Τα αποτελέσματα αυτών των ερευνών βοηθούν τους managers να λαμβάνουν αποφάσεις. Ακόμη, δημιουργείς παρουσιάσεις με τα συγκεκριμένα ευρήματα για συνέδρια ή meetings. Αυτό περιλαμβάνει την οργάνωση σημαντικών αρχείων και τη σύνταξη υποστηρικτικών εγγράφων. Μερικές φορές, τα καθήκοντά σου περιλαμβάνουν την ανάλυση δεδομένων.
-
το περιβάλλον εργασίας ενός εργαζόμενου στη γραμματειακή υποστήριξη
Ως εργαζόμενος/η στη γραμματειακή υποστήριξη, εργάζεσαι σε διάφορα περιβάλλοντα, όπως γραφεία εταιρειών, κυβερνητικές υπηρεσίες, νοσοκομεία, δικηγορικές εταιρείες και εκπαιδευτικά ιδρύματα. Πρόκειται για μία εργασία που είναι ως επί το πλείστον καθιστική, καθώς αφιερώνεις πολλές ώρες από τη δουλειά σου εργαζόμενος/η σε γραφείο. Ο ρόλος δεν συνεπάγεται ταξίδια, καθώς μπορείς να επιβλέπεις όλες τις υποχρεώσεις κι εργασίες από το περιβάλλον του γραφείου. Τέλος, έχεις τη δυνατότητα για εξ αποστάσεως εργασία.
-
ποιοι είναι οι συνάδελφοί σου;
Ανάλογα με τον κλάδο στον οποίο εργάζεσαι είναι πιθανό να συνεργαστείς με επαγγελματίες από διάφορους τομείς. Στο γραφείο μπορεί να έρθεις σε επαφή με receptionists, office managers και executive assistants. Ακόμη, είναι πιθανό να συνεργαστείς με επικεφαλής τμημάτων, όπως είναι οι operations managers, οι HR managers και οι marketing managers. Άλλοι επαγγελματίες με τους οποίους ενδέχεται να συνεργαστείς είναι οι δικηγόροι, οι νοσηλευτές και οι γιατροί.
-
το ωράριο εργασίας ενός εργαζόμενου στη γραμματειακή υποστήριξη
Οι εργαζόμενοι/ες στη γραμματειακή υποστήριξη έχουν το τυπικό ωράριο 40 ωρών εργασίας την εβδομάδα. Εργάζεσαι στα παραδοσιακά ωράρια γραφείου, εντός των οποίων αναμένεται να φέρνεις εις πέρας συγκεκριμένα projects, σε προκαθορισμένες προθεσμίες. Είναι επίσης πιθανό να εργαστείς και σε θέσεις μερικής απασχόλησης. Οι εργαζόμενοι/ες πλήρους απασχόλησης συμπληρώνουν 8 ώρες εργασίας την ημέρα για 5 μέρες την εβδομάδα, ενώ οι εργαζόμενοι/ες γραμματειακής υποστήριξης μερικής απασχόλησης, εργάζονται από 3 έως 5 ώρες, συνήθως δύο φορές την εβδομάδα. Ακόμη, υπάρχει η δυνατότητα να βρεις ευέλικτες μορφές εργασίας, όπως είναι ο επιμερισμός θέσης εργασίας (job-sharing) ή οι ευκαιρίες εργασίας από το σπίτι.
-
οι ευκαιρίες ανέλιξης ενός εργαζόμενου στη γραμματειακή υποστήριξη
Η συγκεκριμένη θέση είναι μια πολλά υποσχόμενη θέση εργασίας με επαγγελματικές προοπτικές. Οι εργαζόμενοι/ες στη γραμματειακή υποστήριξη μπορούν να διεκδικήσουν υψηλότερες θέσεις, αποκτώντας περισσότερες ακαδημαϊκές πιστοποιήσεις και προϋπηρεσία. Οι δεξιότητες που αποκτάς στη συγκεκριμένη θέση, σου προσφέρουν πολλές ευκαιρίες για επαγγελματική εξέλιξη. Μπορείς να εργαστείς ως senior administrator, executive assistant ή office manager. Τέλος, ορισμένοι/ες εργαζόμενοι/ες στη γραμματειακή υποστήριξη νομικού τομέα, γίνονται βοηθοί δικηγόρου, ενώ άλλοι/ες αποκτούν περισσότερα ακαδημαϊκά προσόντα και καταφέρνουν να γίνουν δικηγόροι ή εταιρικοί γραμματείς.
-
τα πλεονεκτήματα της εύρεσης εργασίας στη γραμματειακή υποστήριξη μέσω της randstad
Η Randstad προσφέρει μια σειρά από πλεονεκτήματα:
- ένα άτομο επικοινωνίας πάντα διαθέσιμο στο οποίο μπορείς να απευθυνθείς και να ζητήσεις βοήθεια.
- ευρύ φάσμα θέσεων εργασίας στην περιοχή σου.
τα προσόντα και η εκπαίδευση ενός εργαζόμενου στη γραμματειακή υποστήριξη
Δεν είναι απαραίτητες οι ακαδημαϊκές προϋποθέσεις για να αποκτήσεις μια entry level θέση γραμματειακής υποστήριξης. Ωστόσο, οι ακόλουθες προϋποθέσεις βελτιώνουν τις απολαβές σου και τις προοπτικές της καριέρας σου:
- Εκπαίδευση: ενώ μπορείς να εργαστείς σε μία θέση γραμματειακής υποστήριξης αφού ολοκληρώσεις την δευτεροβάθμια εκπαίδευση (λύκειο ή ΕΠΑΛ), καλό είναι να επιδιώξεις πρόσθετη κατάρτιση. Έχεις τη δυνατότητα να αποκτήσεις επαγγελματική κατάρτιση ή να φοιτήσεις σε τμήματα μαθητείας για να βελτιώσεις την εμπειρία σου. Εάν ενδιαφέρεσαι για την ανώτερη εκπαίδευση, θα είναι ωφέλιμο να στραφείς σε σπουδές στη διοίκηση επιχειρήσεων, οι οποίες διαρκούν τέσσερα χρόνια. Τα προγράμματα σπουδών είναι διαθέσιμα σε ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα.
- Εργασιακή εμπειρία: χρειάζεσαι εμπειρία σε διοικητικούς ρόλους για να πετύχεις στη θέση γραμματειακής υποστήριξης. Μπορείς να αποκτήσεις εμπειρία από την εργασία σου σε entry level θέσεις. Ένας ακόμη τρόπος να αποκτήσεις σχετική εμπειρία είναι παρακολουθώντας σεμινάρια ή σχετικά μαθήματα για να βελτιώσεις τις γνώσεις σου στη χρήση συστημάτων διαχείρισης γραφείου και λογισμικού διαχείρισης έργων.
οι ικανότητες και δεξιότητες ενός εργαζόμενου στη γραμματειακή υποστήριξη
Κάποιες από τις ικανότητες και δεξιότητες στη γραμματειακή υποστήριξη περιλαμβάνουν:
- Ανάθεση αρμοδιοτήτων: η εργασία σου περιλαμβάνει την ανάθεση εργασιών και ευθυνών σε άλλο διοικητικό προσωπικό. Οι δεξιότητες ανάθεσης εργασιών είναι σημαντικό skill που προετοιμάζει άλλους εργαζόμενους για θέσεις ηγεσίας.
- Δεξιότητες επικοινωνίας: ο ρόλος σου στην εταιρεία έχει βαρύτητα σε ό,τι αφορά την επικοινωνία με τους πελάτες. Είσαι ένας σημαντικός παράγοντας επικοινωνίας και είναι αναγκαίο να χαρακτηρίζεσαι από ευγένεια και να φροντίζεις να εξυπηρετείς άψογα τους πελάτες. Η σωστή επικοινωνία είναι επίσης ζωτικής σημασίας για τις σχέσεις με τους συναδέλφους σου, καθώς διασφαλίζει διαφάνεια και ειλικρίνεια στις συναναστροφές σας.
- Οργανωτικές δεξιότητες: στις αρμοδιότητές σου περιλαμβάνεται η διαχείριση πολλαπλών εργασιών και η τήρηση προθεσμιών. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητες οι οργανωτικές δεξιότητες για κάποιον/α που εργάζεται στη γραμματειακή υποστήριξη και θέλει να πετύχει το multitasking και την προτεραιοποίηση εργασιών για την ολοκλήρωσή τους με αποδοτικό τρόπο.
- Δεξιότητες συνεργασίας: οι δεξιότητες συνεργασίας είναι απαραίτητες για να συνεργαστείς σε διοικητικά projects αποτελεσματικά. Οι δεξιότητες συνεργασίας περιλαμβάνουν την ενσυναίσθηση και την ενεργητική ακρόαση των άλλων μελών της ομάδας, καθώς είναι αναγκαίο να λαμβάνεις και τη δική τους γνώμη σε ζητήματα εργασίας.
- Δεξιότητες multitasking: στα καθήκοντά σου είναι να εκτελείς πολλές εργασίες παράλληλα. Για παράδειγμα, αναλαμβάνεις τη διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου, απαντάς σε απορίες πελατών και ταυτόχρονα σε emails. Ακόμη, επιβλέπεις projects, ενώ παράλληλα υποδέχεσαι πελάτες ή επισκέπτες και χρειάζεται να τους εξυπηρετήσεις. Η ικανότητα να διαχειρίζεσαι πολλαπλά καθήκοντα ταυτόχρονα αποτελεί ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για σένα.
- Γνώσεις χειρισμού Η/Υ και λογισμικών προγραμμάτων: ως εργαζόμενος/η στη γραμματειακή υποστήριξη είναι απαραίτητο να έχεις πολύ καλές γνώσεις χειρισμού Η/Υ και συγκεκριμένα εξαιρετικές γνώσεις Microsoft office (word, excel, powerPoint κ.α.). Ακόμη, είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να έχεις εξοικείωση με συστήματα διαχείρισης γραφείου και άλλα επαγγελματικά λογισμικά που χρησιμοποιεί η εταιρεία σου.
FAQs
Εδώ, θα βρεις απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με το επάγγελμα γραμματειακής υποστήριξης.
-
ποια είναι τα καθήκοντά σου στη γραμματειακή υποστήριξη;
Ο ρόλος σου στη γραμματειακή υποστήριξη είναι η οργάνωση, η διαχείριση και η διατήρηση της εύρυθμης λειτουργίας του γραφείου. Είσαι υπεύθυνος/η για γραμματειακές και διοικητικές εργασίες, όπως ο προγραμματισμός συναντήσεων, η σύνταξη αλληλογραφίας και η αρχειοθέτηση εγγράφων του γραφείου.
-
τι αποδοχές έχει ένας υπεύθυνος στη γραμματειακή υποστήριξη στην Ελλάδα;
Ως εργαζόμενος/η στη γραμματειακή υποστήριξη στην Ελλάδα αμείβεσαι με μέσο μισθό περίπου 21.500€ ετησίως. Σε μία entry level θέση, οι απολαβές σου ξεκινούν περίπου από 15.500€ τον χρόνο, αλλά με την απόκτηση εμπειρίας μπορείς να αυξήσεις τις αποδοχές σου σε πάνω από 25.500€ τον χρόνο.
-
ποιες είναι οι διοικητικές δεξιότητες που χρειάζεσαι;
Ως εργαζόμενος/η στη γραμματειακή υποστήριξη, χρειάζεται να έχεις διοικητικές δεξιότητες για να διασφαλίζεις ότι το γραφείο λειτουργεί αποτελεσματικά και πως υπάρχει αύξηση της παραγωγικότητας της εργασίας. Οι τυπικές διοικητικές δεξιότητες περιλαμβάνουν επικοινωνιακές δεξιότητες, οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητες διαχείρισης έργου. Τέλος, είναι απαραίτητες οι δεξιότητες διαχείρισης χρόνου για να συνδυάζεις και να εκτελείς εργασίες παράλληλα όπως και να τηρείς τις προθεσμίες.
-
ποια είναι η διαφορά μεταξύ γραμματέα και γραμματειακής υποστήριξης;
Ως γραμματέας, αναλαμβάνεις εργασίες καταχώρησης δεδομένων στην εταιρεία. Ορισμένες εργασίες του/της γραμματέα περιλαμβάνουν τη σύνταξη αναφορών και την προετοιμασία πρακτικών για συναντήσεις. Σε σύγκριση με τους/τις γραμματείς, οι εργαζόμενοι/ες στη γραμματειακή υποστήριξη έχουν και ηγετικό ρόλο. Για παράδειγμα, εκτός από την παροχή διοικητικής υποστήριξης, αναθέτεις καθήκοντα και ευθύνες σε άλλους υπαλλήλους γραφείου.
-
είναι η εργασία γραμματειακής υποστήριξης μία θέση με επαγγελματικές προοπτικές;
Η εργασία στη γραμματειακή υποστήριξη είναι μια πολλά υποσχόμενη καριέρα με πολλές ευκαιρίες για επαγγελματική εξέλιξη. Οι περισσότεροι/ες που εργάζονται στη γραμματειακή υποστήριξη έχουν τη δυνατότητα να ανελιχθούν και να μεταπηδήσουν σε ανώτερες θέσεις στην εταιρεία και γίνονται executive assistants ή/και office managers. Τέλος, η απόκτηση επιπλέον εμπειρίας και ακαδημαϊκών προσόντων, σου δίνει τα εφόδια να εξελιχθείς σε διευθυντικές θέσεις.
-
πώς βρίσκω εργασία στη γραμματειακή υποστήριξη;
Τα βήματα για την αναζήτηση εργασίας γραμματειακής υποστήριξης είναι απλά. Ξεκίνα την αναζήτηση στις θέσεις εργασίας μας. Βρήκες αυτό που σου ταιριάζει; Τότε συμπλήρωσε την αίτησή σου χρησιμοποιώντας την επιλογή ‘κάνε την αίτησή σου’ στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας. Δεν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις εργασίας αυτή τη στιγμή; Τότε συνδέσου ή δημιούργησε ένα λογαριασμό για να ανεβάσεις το βιογραφικό σου ώστε να μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σου ένας/μια υπεύθυνος/η προσλήψεων εάν προκύψει ανάλογη θέση εργασίας.