Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο για έναν εργαζόμενο, κατά τη διάρκεια της εργασιακής του ζωής, η βίωση κάποιας δυσάρεστης ή ενοχλητικής κατάστασης στο χώρο εργασίας του. Μία συνηθισμένη αιτία είναι η ύπαρξη όχι και τόσο θετικών σχέσεων με κάποιο συνάδελφο ή προϊστάμενο στη δουλειά. Αντί να προβούμε σε παρορμητικές κινήσεις και να αφήσουμε αυτήν την κατάσταση να επηρεάσει την εργασία και την απόδοσή μας μπορούμε να διερευνήσουμε ποιος θα ήταν ένας αποτελεσματικός τρόπος επίλυσης του συγκεκριμένου προβλήματος.
Το πρώτο στοιχείο το οποίο θα πρέπει να προσέξετε, όταν δέχεστε κάποια αρνητική συμπεριφορά από ένα συνάδελφο ή προϊστάμενο, είναι να διατηρήσετε την ψυχραιμία σας και την ευγένεια σας απέναντι στον κάτοχο της αρνητικής συμπεριφοράς, και να μην μπείτε στον πειρασμό να προβείτε σε αντεπίθεση γιατί αυτή η αντίδραση μόνο χειρότερα μπορεί να κάνει τα πράγματα.
Επιπλέον, θα πρέπει να διερευνήσετε μήπως, άθελα σας, έχετε προκαλέσει εσείς κάποια δυσαρέσκεια στο συνάδελφο ή τον προϊστάμενο σας, μέσα από έναν ειλικρινή προσωπικό απολογισμό της συμπεριφοράς σας. Η βάση για την παραπάνω ενέργεια είναι η αντικειμενική αξιολόγηση του εαυτού μας.
Τέλος, ένα πάρα πολύ χρήσιμο και βοηθητικό στοιχείο, όχι μόνο για την υποστήριξη των εργασιακών μας σχέσεων αλλά και για την ενδυνάμωση των σχέσεων μας γενικότερα, είναι η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης μας.
Ενημερωθείτε για το εργασιακό περιβάλλον και τις εξελίξεις στην αγορά εργασίας στο /blog