Είναι πολύ πιθανό στην εργασία να έρθετε αντιμέτωπος με αρνητική κριτική ή απόρριψη.

Η κριτική μπορεί να προκύψει από απόρριψη των προτάσεων μας , από χαμηλή παραγωγικότητα ή ακόμα και από μία κακή αξιολόγηση.

Με όποιο τρόπο και αν προκύψει σίγουρα θα επηρεάσει τη διάθεση και την αυτοεκτίμηση μας. Για να μπορέσουμε όμως να συνεχίσουμε την εργασία μας μπορούμε να λάβουμε υπόψη μας τα παρακάτω:

 

1. Δώστε προσοχή και ακούστε τον συνομιλητή σας. Η πρώτη ενστικτώδη αντίδραση μας στην κριτική είναι να δικαιολογηθούμε και να κρατήσουμε αμυντική στάση. Πριν ξεκινήσουμε τις δικαιολογίες μήπως τελικά υπάρχει κάτι το οποίο είναι πραγματικότητα και θα χρειαστεί να το διορθώσουμε;

 
2. Διατηρείστε τον επαγγελματισμό σας και σε καμία περίπτωση μην σκεφτείτε να ανταποδώσετε την κακή κρητική γιατί σίγουρα θα δώσετε δείγματα επαγγελματικής ανωριμότητας

 
3. Μην αναγάγετε κάθε περίπτωση σε προσωπικό επίπεδο, σε κάποιες περιπτώσεις η εποικοδομητική κριτική μπορεί να έχει και θετικές συνέπειες .

 
4. Προσπαθήστε να μάθετε από τα λάθη σας.

 

 

Μην ξεχνάτε ότι ακόμα και πολύ μεγάλες προσωπικότητες, όπως ο Αλμπερτ Αϊσταϊν, γνώρισαν πολύ αρνητικές κριτικές στο ξεκίνημα τους και παρ’ όλα αυτά κατάφεραν με επιμονή να ξεπεράσουν τα όποια εμπόδια εμφανίστηκαν αρχικά.

 

Ενημερωθείτε για τις τάσεις στην αγορά εργασίας μέσω της ιστοσελίδας της Randstad www.randstad.gr.