Όλοι μας μπορούμε να θυμηθούμε πόσο ευχάριστες ήταν οι πρώτες συναντήσεις μας με ένα πελάτη όπου μιλάγαμε με τις ώρες και ανταλλάζαμε απόψεις ακόμα και για θέματα προσωπικού ενδιαφέροντος. Η κοινή σκέψη και για εμάς και για τον πελάτη σε αυτό το σημείο ήταν: επιτέλους βρήκα κάποιον που με κατανοεί.
Με το πέρασμα του χρόνου όμως η αίσθηση από τις ευχάριστες πρώτες συναντήσεις μπορεί να εύκολα να χαθεί και να φτάσουμε στο σημείο ένας πελάτης να μην θέλει να μας μιλήσει ούτε στο τηλέφωνο.
Πολλές φορές η ολοκλήρωση μίας συμφωνίας μπορεί να γίνει εύκολα και γρήγορα. Στο σημερινό άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον όμως, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να βρούμε τον τρόπο με τον οποίο θα διατηρήσουμε τους πελάτες μας και αυτό μπορεί να γίνει αν δεν κάνουμε μερικά από τα παρακάτω λάθη .
- Αποφεύγεται την επικοινωνία και δεν απαντάται στα αιτήματα των πελατών.
- Αποφεύγεται να δώσετε λύσεις στα προβλήματα και τα απρόοπτα που προκύπτουν.
- Δεν υπάρχει ευελιξία για την αντιμετώπιση ζητημάτων που είναι εκτός των standard διαδικασιών.
- Καθημερινά προκύπτουν όλο ένα και περισσότερα λάθη και απρόοπτα.
- Δεν εκφράζεται νέες ιδέες και προτάσεις για την βελτίωση των σχέσεων σας με τους πελάτες.
- Δεν υπάρχει ενδιαφέρον για να προώθηση νέων υπηρεσιών και προϊόντων.
- Όταν κάνετε τους πελάτες σας να νιώθουν ότι δεν είναι σημαντικοί.
- Όταν η ανάπτυξη σας κάνει να ασχολείστε με πολλά πράγματα ταυτόχρονα και ξεχνάτε τι είναι αυτό που αρχικά σας έκανε να τους κερδίσετε.
Μια εταιρία, είτε γιατί αγωνίζεται για να αυξήσει το μερίδιο της, είτε για να επιβιώσει στην αγορά θα πρέπει να μην ξεχνάει ποτέ τους ήδη υπάρχοντες πελάτες της. Οι ήδη υπάρχοντες πελάτες αποτελούν το θεμέλιο και την στήριξη για κάθε επιχείρηση στις καλές και τις άσχημες στιγμές.
Για να μην σας μισήσουν οι πελάτες σας βρείτε τα καλύτερα στελέχη μέσο της Randstad ή βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τις υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού