Όπως διαπιστώνουμε καθημερινά όλο ένα και περισσότερες εταιρείες προσθέτουν το προφίλ τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι εταιρείες συνειδητοποιούν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας ισχυρός και καινοτόμος τρόπος για την προσέλκυση νέων εργαζόμενων καθώς και για την προώθηση της δραστηριότητας τους.
Επιπλέον, τα social media αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο για την ανάδειξη του προφίλ μιας εταιρείας και τη δημιουργία χρήσιμων επαφών που μπορεί να οδηγήσουν στην προσέγγιση των αγορών-στόχων. Γενικά, οι εταιρείες ανακοινώνουν ευκαιρίες απασχόλησης στο προφίλ τους και καλούν τους υποψήφιους να κάνουν αίτηση για τις θέσεις αυτές.
Όσοι βρίσκονται στην αναζήτηση εργασίας θα πρέπει να εντοπίσουν τις εταιρείες όπου θα ήθελαν να εργαστούν και στη συνέχεια να προσπαθήσουν να δικτυωθούν με στελέχη που εργάζονται σε αυτές. Θα πρέπει, επίσης, σε αυτά τα social media να δημιουργήσουν ένα επαγγελματικό προφίλ το οποίο θα είναι ικανό να προσελκύσει το ενδιαφέρον από εργοδότες και γιατί όχι και πιθανές προτάσεις για απασχόληση.
Συμμετέχοντας σε group επαγγελματικού ενδιαφέροντος ή συμβάλλοντας σε συζητήσεις που δημοσιεύονται στα social media, ένας εργαζόμενος μπορεί να προωθήσει άμεσα και με θετικό τρόπο τις γνώσεις του και την εμπειρία του, τόσο σε recruiters όσο και σε στελέχη που είναι υπεύθυνα για την εύρεση και επιλογή προσωπικού
Το LinkedIn και το Facebook είναι τα πιο δημοφιλή και αναγνωρίσιμα social media, τα οποία χρησιμοποιούνται για την αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα σήμερα. Το Xing και το Twitter χρησιμοποιούνται επίσης, αλλά σε μικρότερο βαθμό για εύρεση εργασίας. Το Linkedin όπως φαίνεται, είναι μακράν το πιο δημοφιλές επαγγελματικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείτε, τόσο για τους εργαζόμενους, όσο και από εργοδότες για την εύρεση στελεχών για την εταιρία τους .
Η Randstad, διαθέτει εταιρικό προφίλ στα social media στα οποία δημοσιεύει νέες θέσεις εργασίας, συμβουλές για αναζήτηση εργασίας και δεξιότητες για τη συνέντευξη, καθώς και χρήσιμες συζητήσεις γύρω από τον κόσμο της εργασίας.