Όσοι απασχολούνται σε θέσεις εργασίας ως account managers είναι υπεύθυνοι για την ικανοποίηση των πελατών που σχετίζονται με την επιχείρηση, καθώς και για τη δημιουργία και διατήρηση μακροπρόθεσμων και θετικών σχέσεων μαζί τους.
Είναι επίσης σημαντικό για τους account managers να διατηρούν αυτές τις σχέσεις “υγιείς” όσο περνάει ο καιρός, προκειμένου να αποκαλύπτουν σχετικές ευκαιρίες αναβάθμισης και πώλησης νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
Οι account managers είναι ουσιαστικά υπεύθυνοι για να διασφαλίζουν ότι εξάγεται από κάθε πελάτη η μέγιστη αξία σε μακροπρόθεσμη βάση. Για να πετύχουν αυτόν το στόχο, χρειάζεται να εντυπωσιάζουν τους πελάτες τους κατά τη διάρκεια κάθε αλληλεπίδρασης μαζί τους.
Παρακάτω, θα διαβάσεις μερικές συμβουλές μας για το πώς να προσεγγίσεις μία συνέντευξη για μία θέση εργασίας ως account manager. Είναι σημαντικό όταν επιλεγείς για μια τέτοια συνέντευξη, να αφιερώσεις κάποιο χρόνο για να σκεφτείς πώς θα προσεγγίσεις την όλη διαδικασία.
Συμβουλές προετοιμασίας για τη συνέντευξη.
- Μελέτησε τη θέση εργασίας για να καταλάβεις τι πραγματικά περιλαμβάνει
- Ντύσου έξυπνα και φρόντισε να φτάσεις την κατάλληλη ώρα στο χώρο της συνέντευξης
- Κάνε μια έρευνα για την εταιρεία και για τα άτομα που θα συναντήσεις
- Προετοιμάσου τόσο για ειδικές ερωτήσεις, όπως για παράδειγμα «Γιατί η εγκαθίδρυση μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες είναι σημαντική;», όσο και για πιο γενικές ερωτήσεις, όπως για παράδειγμα «Γιατί θέλεις να εργαστείς μαζί μας;»
Το έξυπνο ντύσιμο, η έγκαιρη άφιξη στη συνέντευξη και η έρευνα για την εταιρεία πριν από τη συνέντευξη, είναι όλα βασικά βήματα τα οποία καλό είναι να ακολουθούνται σε κάθε περίπτωση συνέντευξης. Κατά τη διάρκεια της ίδιας της διαδικασίας, προσπάθησε να δείχνεις αυτοπεποίθηση - χωρίς να δείχνεις ωστόσο αλαζονεία. Αυτό θα συμβάλλει στο να κάνεις μια θετική πρώτη εντύπωση και να δώσεις μια θετική ώθηση στη συνέντευξη.
Αντιμετωπίζοντας τη συνέντευξη.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης για ένα ρόλο account manager, είναι σημαντικό να προσπαθήσεις να δείξεις ότι κατέχεις τις ικανότητες εκείνες που είναι απαραίτητες για να είσαι επιτυχημένος/η στις καθημερινές λειτουργίες του ρόλου. Όταν μια θέση αφορά πωλήσεις, καλό είναι ο υποψήφιος να έχει μια ζεστή και ευχάριστη συμπεριφορά, ενώ παράλληλα να δείξει ότι έχει την ικανότητα να ακούει και να συμπάσχει με τις θέσεις των άλλων.
Εάν οι υπεύθυνοι πρόσληψης αισθανθούν άνετα με την παρουσία του υποψηφίου, θα νιώσουν πιο σίγουροι ότι οι δυνητικοί πελάτες θα αισθανθούν το ίδιο, εφόσον ανατεθεί η δουλειά στον υποψήφιο αυτόν.
Πέρα από τις πωλησιακές τους ικανότητες, είναι σημαντικό για τους υποψηφίους να πείσουν τα άτομα απέναντί τους στη συνέντευξη ότι είναι συμπαθείς και ότι μπορούν να διατηρήσουν θετικές σχέσεις. Αν φανεί μια μικρή ευπάθεια λόγω άγχους στη συνέντευξη από τον υποψήφιο, δεν είναι απαραίτητα αρνητικό, καθώς κάτι τέτοιο μπορεί απλά να εκληφθεί ως μεγάλο ενδιαφέρον για τη θέση εργασίας.
Πιθανές ερωτήσεις συνέντευξης σχετικά με το ρόλο.
- Γιατί η εγκαθίδρυση μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες είναι σημαντική;
- Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη των πελατών;
- Ποιο πιστεύεις ότι είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη επιχειρηματική σχέση;
- Ποιο είναι το προηγούμενο ρεκόρ πωλήσεών σου;
- Ποιο είναι το κίνητρό σου στην καθημερινή σου εργασία;
- Πόσο καλά λειτουργείς ως μέλος μιας ομάδας;
- Πώς κινητοποιείς άλλα μέλη της ομάδας σου για να πετύχουν περισσότερα;
- Είσαι από τη φύση σου ηγέτης;
- Πώς θα αντιμετώπιζες ένα θυμωμένο πελάτη;
- Πώς θα αντιμετώπιζες μια αλόγιστη συμπεριφορά ενός μακροχρόνιου πελάτη;
Γενικές ερωτήσεις συνέντευξης.
- Ποια θα έλεγες ότι είναι τα σημαντικότερα πλεονεκτήματά σου και ποιες οι αδυναμίες σου;
- Γιατί θέλεις να εργαστείς μαζί μας;
- Τι γνωρίζεις για την εταιρεία μας και για τις κύριες προκλήσεις μας;
- Γιατί αποχώρησες από την τελευταία εργασία σου;
- Έχεις ερωτήσεις για μας;
Σου ευχόμαστε καλή επιτυχία στην επόμενη συνέντευξή σου!
Αναζητάς εργασία ως Αccount Μanager ή γενικότερα στον τομέα των Πωλήσεων; Δες τις σχετικές θέσεις μας εδώ: http://bit.ly/2PpkbpB