Οι περισσότεροι recruiters αφιερώνουν περίπου 6 δευτερόλεπτα για να εξετάσουν ένα βιογραφικό, επομένως, ο χρόνος που έχετε για να τραβήξετε την προσοχή τους είναι περιορισμένος. Έτσι, είναι σημαντικό να συμπεριλάβετε όλα εκείνα τα απαραίτητα στοιχεία που θα ήθελε να δει ένας υπεύθυνος προσλήψεων και να τον πείσετε ότι έχετε ό,τι χρειάζεται για να σας καλέσει για συνέντευξη.

Σας παρουσιάζουμε, λοιπόν, αυτά τα στοιχεία ώστε να ενισχύσετε το βιογραφικό σας κατάλληλα.

  1. Προσωπική εισαγωγή

Το βιογραφικό σας πρέπει να περιλαμβάνει ένα τμήμα όπου θα εξηγείτε με λίγα λόγια γιατί είστε ο κατάλληλος υποψήφιος για τη δουλειά. Μέσα σε λίγες προτάσεις, μπορείτε να αναφερθείτε στα προσόντα που ζητούνται στις αγγελίες εργασίας και τα οποία διαθέτετε ώστε να παρουσιαστείτε ως το ιδανικό άτομο για τη θέση.

  1. Επιτεύγματα

Οι υπεύθυνοι προσλήψεων επιθυμούν να δουν τι καταφέρατε στους προηγούμενους ρόλους σας. Έτσι, είναι καλό να συμπεριλάβετε τα επιτεύγματά σας με νούμερα, αν αυτό είναι δυνατόν, ώστε να δώσετε όσο το δυνατόν πιο ακριβή εικόνα για το τι μπορείτε να κάνετε.

  1. Μορφοποίηση

Όσο πιο ελκυστικό είναι το βιογραφικό σας προς το μάτι, τόσες περισσότερες πιθανότητες έχει να τραβήξει την προσοχή. Έτσι, επιλέξτε μια ευανάγνωστη γραμματοσειρά (προτείνονται οι Arial, Calibri, Cambria, Tahoma ή Verdana) και, παράλληλα, μπορείτε να προσθέσετε λίγο χρώμα στο βιογραφικό σας, στις διαχωριστικές γραμμές ή στις επικεφαλίδες, για παράδειγμα. Φυσικά, τα πολύ έντονα χρώματα δε θα εξυπηρετήσουν τον σκοπό σας. Αντ’ αυτού, μπορείτε να πάρετε μια ιδέα από τα χρώματα της εταιρείας για την οποία θέλετε να κάνετε αίτηση.

  1. Links

Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για έναν recruiter να συλλέξει πληροφορίες για εσάς από πηγές πέραν του βιογραφικού σας. Επομένως, μη ξεχάσετε να συμπεριλάβετε links για ιστοσελίδες που διατηρείτε ή για το προφίλ σας σε επαγγελματικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 

Σε κάθε περίπτωση, το βιογραφικό σας πρέπει να λέει μια ιστορία και να περιγράφει ποιος είστε και πού θέλετε να πάτε. Φροντίστε, λοιπόν, να περάσετε το σωστό μήνυμα και να αφήσετε μια θετική πρώτη εντύπωση ώστε να είστε σίγουροι ότι θα σας καλέσουν για συνέντευξη εργασίας.