Η ισορροπία μεταξύ των ωρών που βρισκόμαστε στην δουλειά μας και των ωρών που αφιερώνουμε στην προσωπική μας ζωή είναι πολύ σημαντική. Η σωστή διαχείριση, λοιπόν, του χρόνου μας είναι ζωτικής σημασίας. Σε αυτό το άρθρο μπορείτε να μάθετε κάποιους τρόπους ώστε ο χρόνος σας στη δουλειά να είναι παραγωγικός και να μη φεύγει ανεκμετάλλευτος.
- Βάλτε στόχους. Έχοντας κατά νου τις προθεσμίες που πρέπει να προλάβετε, θέστε στόχους που να είναι ρεαλιστικοί και να μπορείτε να τους πραγματοποιήσετε.
- Χρησιμοποιήστε μία λίστα για τις δραστηριότητες που έχετε να κάνετε στη δουλειά σας. Σε αυτή τη λίστα, βάλτε προτεραιότητες και οργανώστε ανάλογα τον χρόνο σας καθημερινά.
- Εντοπίστε τις ώρες που είστε περισσότερο παραγωγικοί ή τις ώρες που μπορείτε να εργαστείτε περισσότερο απερίσπαστοι.
- Κάντε ένα πράγμα τη φορά. Μην καταπιάνεστε ταυτόχρονα με πολλές και διαφορετικές δραστηριότητες. Επενδύστε σε κάθε μία ξεχωριστά.
- Αν υπάρχει δυνατότητα, περιορίστε ό,τι μπορεί να σας αποσπάσει την προσοχή στην εργασία σας. Για παράδειγμα, κλείστε την πόρτα του γραφείου σας, αποσυνδέστε προσωρινά το τηλέφωνο, κτλ.
- Αναγνωρίστε πότε χρειάζεστε βοήθεια και ζητήστε τη από κάποιον συνάδελφό σας που είναι πρόθυμος να σας βοηθήσει και που γνωρίζει καλά τι πρέπει να γίνει.
- Κάντε σωστά μια εργασία από την αρχή. Ρωτήστε λεπτομέρειες που θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε τι χρειάζεται να γίνει και πώς ακριβώς, προκειμένου να μην υπάρξει ανάγκη να το ξανακάνετε. Ο χρόνος που θα κερδίσετε θα είναι πολύ περισσότερος, ενώ πιθανόν να αναγνωριστεί ευκολότερα η ικανότητά σας.
- Ξεκινήστε άμεσα! Μην περιμένετε ως αύριο για να οργανωθείτε. Όπως λέει και μια παροιμία «Μην αφήνεις για αύριο ό,τι μπορείς να κάνεις σήμερα!».
Ενημερωθείτε για τα θέματα της εργασίας στο www.randstad.gr/blog