Έχεις εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελάτων σε τηλεφωνικό κέντρο;;
Θέλεις να διασφαλίσεις την ικανοποίηση των πελατών σε μια κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας online gaming παγκοσμίως;
Αν η απάντηση στα παραπάνω είναι ναι, τότε κάνε αίτηση τώρα!
...Για τη θέση του Εκπροσώπου Υποστήριξης Πελατών μέσω Chat, η εταιρεία προσφέρει:
Ως Εκπρόσωπος Υποστήριξης Πελατών μέσω Chat., οι αρμοδιότητές σου θα περιλαμβάνουν:
Ο ιδανικός υποψήφιος για αυτή τη θέση ως Εκπρόσωπος Υποστήριξης Πελατών μέσω Chat θα πρέπει να διαθέτει:
1 έτος εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση του Εκπροσώπου Υποστήριξης Πελατών μέσω Chat μπορείς να κάνεις την αίτησή σου τώρα!
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να επικοινωνείς Δευτέρα εως Παρασκευή με την Ισμήνη Κωνσταντινίδου στο +30 6949772772 και ώρες 09.00-17.30.
Παρακαλούμε λάβετε υποψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.
Δες τα στάδια που ακολουθούμε μετά την υπολοβολή της αίτησης σου σε μια θέση εργασίας. Μάθε περισσότερα για το πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε να κάνεις το επόμενο επαγγελματικό σου βήμα.
είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε με τυχόν απορίες που μπορεί να έχεις.